Gwarancja sklepu a gwarancja producenta - co zrobić?

Autor: Skopens (abcartskopens_at_poczta.fm)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 15:46:13 MET DST


Witam

Sytuacja przedstawia się tak: mam dysk Samsunga 10GB, który kupiłem po
okazyjnej cenie w sklepie - który miał chyba kompy sprzedawane na
części a kupione z jakiejś promocji w Optimus.

Dysk ma jakieś 2 lata i pojawiły się bady. Mam karte gwarancyjną z
tego sklepu na 6 miesięcy (dlatego że dysk był tani, a ja
potrzebowałem czegoś do noszenia - okazja :)), natomiast na dysku jest
nalepka Optimus SA z gwarancją 3 lata.

Co teraz robić? Iść do sklepu i domagać się uznania gwarancji
(zakładam że sklep jeszcze istnieje) czy odrazu do Optimusa czy jak
tam oni się teraz nazywają. Zaznaczam że jedynym dowodem sprzedarzy
jest karta gwarancyjna z tego sklepu. Jak to rozegrać??

Dzięki i pozdrawiam

Artur Skopowski

PS wykasuj abc z adresu e-mail, jeśli
    chcesz do mnie napisać



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:40:35 MET DST