Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 14:32:53 MET DST
> Czy zawsze jest tak, ze HDD ktory padl musi byc zabrany przez osobe z
> serwisu (by go wymienic na gwarancji) ?
> Dysk jest walniety, w umowie nie bylo specjalnego zapisu o tym, ze nie
oddam
> dysku jesli padnie (bezpieczenstwo danych - wiadomo, ze nawet z
uszkodzonych
> dyskow mozna cos wyluskac).
U mnie w pracy dyski były fizycznie niszczone, mimo że były na gwarancji.
Dopiero takie mogły wyjść poza firme. W takim stanie wysylalismy je do
Centrali. U nich robiony był protokół likwidacji, ale wymiany w ramach
gwarancji nie było - no może jakies upusty.
Moim zdaniem - marne szanse.
Pozdrrr. Reksio
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:38:49 MET DST