padl HDD, nie moge go dac serwisantowi

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 14:06:40 MET DST


Czy zawsze jest tak, ze HDD ktory padl musi byc zabrany przez osobe z
serwisu (by go wymienic na gwarancji) ?
Dysk jest walniety, w umowie nie bylo specjalnego zapisu o tym, ze nie oddam
dysku jesli padnie (bezpieczenstwo danych - wiadomo, ze nawet z uszkodzonych
dyskow mozna cos wyluskac).

Pomimo tego mowie do serwisanta, ze nie moge oddac dysku bo boje sie o
mozliwosc wycieku danych ktore tam sa. Czy rzeczywiscie musi taka sytuacja
byc zapisana w umowie zeby mogla nastapic wymiana gwarancyjna na nowy HDD?

Pozdrawiam
FRANC



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:38:49 MET DST