Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Jan 2003 - 14:52:15 MET
Witaj ulisses,
W Twoim liście datowanym 15 stycznia 2003 (15:30:35) można przeczytać:
> A tak ode mnie to kiedys kupilem aparat w mediamarkcie jakis media
> tech [totalny shit tak przy okazji]...wtedy sie nie bardzo znalem na
> cyfrowkach, wiec zapytalem gostka co i jak: on mowi ze do domu
> spokojnie starczy, chcialem jeszcze zeby mi go do kompa podlaczyl ale
> niestey odmowil [na sali maja nt ale napewno gdzies by sie znalazl
> komp z obsuga usb]...kupilem ten aparat po powrocie do domu okazalo
> sie ze jakosc zdjec jest koszmarna, wiec szybciutko spowrotem do
> media...co sie okazalo nie istnieje cos takiego jak zwrot pieniedzy za
> sprzet sprawny...ale nie spelniajacy oczekiwan..po jakiejs godzinie
Nieprawda, moze nie maja obowiazku ale istnieje takie cos. Babka
przede mna oddawala frytkownice a ja oddawalem folie do drukarek. W
obu przypadkach sama procedura trwala 2 minuty. Po 30 minutach
czekanai w kolejce do serwisu :((((
Pzdr
Konrad Inglot
-- K.O.N.L.I.N. Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification, chcesz napisac prywatnie: konlin_at_post.pl "Is this not what you expected to see?" WinAmp gra: - -- Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:04:08 MET DST