Autor: ulisses (ulisses_at_tenbit.pl.nospam.delete.it)
Data: Wed 15 Jan 2003 - 15:30:35 MET
Dnia 15 Jan 2003 14:04:28 GMT, Wozik <wozik_at_stone.pl> wystukal:
>ulisses <ulisses_at_tenbit.pl.nospam.delete.it> napisał(a):
>
>> Polecam lekture:
>> http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTEyMyZrPTk3ZjU3M2Y3YzJhZ
>> WYxMjExNTA0OGMxY2I3YWFjNGU5
>
>Niestety rękojmi już nie ma. Teraz jest odpowiedzialność sprzedawcy i
>o niej dyskutujemy.
Tak sorry...fakt zmienilo sie po 1.01...my fault...a co do
odpowiedzialnosci sprzedawcy to:
http://www.cdrinfo.pl/software/artykuly/artykul_w.php?ID=20021221104505
A tak ode mnie to kiedys kupilem aparat w mediamarkcie jakis media
tech [totalny shit tak przy okazji]...wtedy sie nie bardzo znalem na
cyfrowkach, wiec zapytalem gostka co i jak: on mowi ze do domu
spokojnie starczy, chcialem jeszcze zeby mi go do kompa podlaczyl ale
niestey odmowil [na sali maja nt ale napewno gdzies by sie znalazl
komp z obsuga usb]...kupilem ten aparat po powrocie do domu okazalo
sie ze jakosc zdjec jest koszmarna, wiec szybciutko spowrotem do
media...co sie okazalo nie istnieje cos takiego jak zwrot pieniedzy za
sprzet sprawny...ale nie spelniajacy oczekiwan..po jakiejs godzinie
tlumaczenia i perswadowania moich racji 'czlowiek z dzialu hardware'
zadzwonil do szefa marketu po czym po 10 minuutach odzyskalem
pieniadze. Moral z tego taki ze wiecej nie kupie nic w media bez
sprawdzenia albo potwierdzenia cech towaru na pismie.
-- Pozdrawiam, ulisses |||ulisses(at)tenbit.pl ||| GG 1429505 |||http://www.vlo.ids.gda.pl||| [ Nie można spaść z podłogi ]
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:03:11 MET DST