Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 17 Jan 2003 - 13:32:56 MET
On Fri, 17 Jan 2003 12:09:19 +0000 (UTC), Jacek wrote:
[...]
>>Moim zdaniem nie masz racji. Użyłeś niefirmowego BIOS'u.
>>Producenta/sprzedawcę g. obchodzi, czy to zaszkodziło płycie, czy
>>nie - on nie ponosi za to odpowiedzialności.
> Nie wiem co to jest "niefirmowy" bios.
No i - zdaje się - tu leży pies pogrzebany...;)
Prcyzując: chodzi o BIOS autoryzowany przez producenta płyty.
> W instrukcji nie ma słowa o
> utracie gwarancji na skutek zastosowania "niefirmowego" czy
> jakiegokolwiek innego biosu, są natomiast informacje jak to się robi,
> dodatkowo do płyty dołączono odpowiednie programy.
No patrz ;) Co innego wcześniej pisałeś..Znalazły się ?
> Ja uważam że jest
> to dosyć jednoznaczna zachęta a nie zakaz.
A w instrukcji podano adres witryny do pobrania BIOS'u ?
> A sprzedawcę rzeczywiście
> g. wszystko obchodzi, jak się zdaje ;)
> Pytanie, czy sprzedawca ma
> prawo zawierać w swoich warunkach gwarancji jakieś obostrzenia
> zakresu używalności towaru ponad te które zakreślił producent.
Tak. Ma takie prawo. Gwarancja jest dobrowolna. Pozostaje
odpowiedzialność za sprzedany towar. Problem w tym, że moim zdaniem
zwolniłeś go z tej odpowiedzialności. Daj spokój, tak jest ze wszystkim.
Porysujesz samochód, idziesz do lakiernika (ale nie ASO) i tacisz
gwarancję antykorozyjną i na lakier. Co kogo obchodzi, że ten lakiernik
to dobry specjalista, pracujący na profesjonalnym sprzęcie. Nie jest
_AUTORYZOWANY_ i nikt na świecie nie będzie ponosił odpowiedzialności za
coś, czego nie autoryzował.
Myślę, że ECS będzie podzielał zdanie sprzedawcy...
-- ___________________________________________________ [ |>|>|> sprocket ] [ Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl ] ...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:04:06 MET DST