Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 10:37:09 MET
> Ale ktoś leci z tobą w balona. Przed tobą odpowiada sklep w którym kupiłeś
i
> on ma załatwić sprawę w ciągu 14 dni, nawet jeśli mieliby jechać na
Taiwan.
Dokładnie 14 dni roboczych.
Zależy czy kupował płytę samą czy jako część całego kompa. Bo są tacy
sprzedawcy którzy w karcie gwarancyjnej (którą kupujący musi podpisać
na znak że się zgadza na takie warunki, a nie zgodzić się nie może :))
umieszczają
np. 21 dni roboczych. I jeszcze np. "w przypadku konieczności sprowadzenia
podzespołów z zagranicy czas naprawy może zostać przedłużony do 3 miesięcy".
Ale faktycznie przed końcowym użytkownikiem odpowiada sklep.
-- ---------- Pozdrawiam, sg
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:03:32 MET DST