Re: Grwarancja na IDE Seagate

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Wed 15 Jan 2003 - 12:55:21 MET


"Delfin UM" <forged_at_poczta.fm> napisał(a):

> Ale to jakieś goopie jest!! Dlaczego ja jako sprzedawca mam
> ponosić ciężar odpowiedzialności za producenta. byle smyk sobie
> spali dysk zapalarką do gazu po okresie gwarancyjnym i będzie mi
> mordę darł żeby mu dysk wymienić. To co za swoją kase będę mu
> musiał kupić ?? ??????

Zawsze możesz odmówić wymiany, skoro jesteś sprzedawcą, to powinieneś
o tym wiedzieć. Ale ja Ci rad udzielał nie będę, gdyż w swoim zyciu
miałem za dużo przejść z nieuczciwymi sprzedawcami (oczywiście do
Ciebie nic nie mam), aby stawiać się w ich roli.

-- 
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb
UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766
tel.: 606 96 68 18


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:03:06 MET DST