Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Fri 10 Jan 2003 - 11:22:52 MET
"Jacek" <jacmacj-nospam_at_go2.pl> napisa³:
> >JanuszHor napisal(a):
> >kupuje p³yte g³ówn± i du¿y dysk 160GB
> >okazuje siê, ¿e dysk jest niewykrywany przez bios p³yty g³ównej
> >czy na tej podstawie mogê oddaæ p³ytê jako niesprawn±?
> >
> >w±tpiê... przecie¿ nie ma ¿adnego uszkodzenia...
> Jasne. P³yta po prostu nie obs³uguje du¿ych dysków. No i co zrobisz?
> Nie bêdziesz przecie¿ lecia³ do sklepu, bo ciê tam ob¶miej±.
> Zainstalujesz nowy bios (i utracisz gwarancjê ;)
I tu siê mylisz.
Sprzedawca ma obowi±zek poinformowaæ Ciê o ewentualnej niekompatybilno¶ci
sprzêtu, a tak¿e je¶li taka zaistnieje wymienic sprzêt na wspó³dzia³aj±cy
(nie bêdê teraz cytowa³ paragrafu, bo nie chce mi sie szukac - jakby co
polecam http://www.federacja-konsumentow.org.pl ). Z ¿ycia wiem, ¿e w 99%
sprawa koñczy siê 'zaplikowaniem' nowego BIOSu w serwisie/sklepie, reszta to
wymiana sprzêtu na inny.
Michu
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 08:59:58 MET DST