Autor: [> eMKa <] (mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 28 Jan 2003 - 09:36:11 MET
> Taa, kiedyś w 64kB pisano graficzne edytory tekstu nie
ustępujące
> Wordowi, dzisiaj łatwiej jest wymagać więcej ramu i
szybszego procka
> niż rzeźbić w asemblerze. Niestety to userzy są winni bo
na to
> pozwalają, a że programiści są tylko ludźmi i też idą na
łatwiznę stąd
> to całe szaleństwo z nowymi procami, akceleratorami 3d i
ilościa
> pamięci wymaganej przez soft. Co roku muszą powstawać nowe
wersje bo
> pieniążki trzeba zarabiać, stąd programy muszą mieć coraz
więcej
> wodotrysków, są pisane w pośpiechu bez żadnej
optymalizacji itd. Z
> grami jest jeszcze gorzej :) Z drugiej strony patrząc to
wymagania
> nowych gier i programów to chyba najsilniejszy motor
postępu w
> dziedzinie komputerów ;)
Wszystko się zgadza, ale nawet prosta gierka, która ma dużo
grafiki musi mieć sporo RAMu bo inaczej swapuje a to nie
jest zbyt miłe dla grającego jak ciągle skacze. Wiem coś o
tym bo pracowałem przy produkcji gry...
eMKa
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:08:48 MET DST