Re: Jak zobaczyc ekran?

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Fri 24 Jan 2003 - 17:26:41 MET


Dnia Thu, 23 Jan 2003 16:56:25 +0100 Slawomir Marczynski w wiadomości
<Pine.LNX.4.44.0301231650580.21818-100000_at_home.tuniv.szczecin.pl>
napisał/a:

>On Thu, 23 Jan 2003, [> eMKa <] wrote:
>> UT 2003 nie swapuje dopiero przy 512 MB ramu, masakra, na
>> szczescie ram na razie tanieje!
>
>Pamiec 133 MHz jest niemal darmo, ale trzeba jeszcze ja wlozyc. :>
>Mam niejasne wrazenie, iz ta eksplozja wymagan bierze sie raczej
>z niechlujnego kodowania - niz z realnych potrzeb. A na Meritum to
>takie gry byly, ze hej! Nawet program szachowy. W 12 KB (kilo!)

Taa, kiedyś w 64kB pisano graficzne edytory tekstu nie ustępujące
Wordowi, dzisiaj łatwiej jest wymagać więcej ramu i szybszego procka
niż rzeźbić w asemblerze. Niestety to userzy są winni bo na to
pozwalają, a że programiści są tylko ludźmi i też idą na łatwiznę stąd
to całe szaleństwo z nowymi procami, akceleratorami 3d i ilościa
pamięci wymaganej przez soft. Co roku muszą powstawać nowe wersje bo
pieniążki trzeba zarabiać, stąd programy muszą mieć coraz więcej
wodotrysków, są pisane w pośpiechu bez żadnej optymalizacji itd. Z
grami jest jeszcze gorzej :) Z drugiej strony patrząc to wymagania
nowych gier i programów to chyba najsilniejszy motor postępu w
dziedzinie komputerów ;)

pozdro

-- 
KRiZBi


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:07:19 MET DST