Czy dysk podlega wymianie w ramach gwarancji ?

Autor: Dariusz Prokop - Sheriff (dprokop_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Jan 2003 - 11:29:58 MET


Witam grupę.

Posiadam dysk Seagate Baracuda IV 60 GB. Niestety jak sie podłączy go do
zasilania, to komputer nie chce sie uruchomić a w zasilaczu coś piszczy.
Dysk ma 3 miesiące i pewnego dnia się nie włączył kopmputer właśnie przez
ten dysk ( po zmianie na inny wszystko działa normalnie ) Zastanawiam się co
się mogło z nim stać. Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia elektroniki ?
Proszę o poradę.

Pozdrawiam.

--
http://strony.wp.pl/wp/dprokop/ GG 2918775; IRC #akwaswiat
(katowice.ircnet.pl)
" Spotkania niedziela o 20:00
Dariusz Prokop - Sheriff


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:06:40 MET DST