Re: Gwarancja na dysk

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 00:34:53 MET


Pewnego dnia news:at35d9$609$1_at_news.gazeta.pl,
Rad Radish <radradish_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał:
> Witam
>
> Kupiłem zestaw komputerowy z 2-letnią gwarancją. Dwa tygodnie po zakończeniu
> gwarancji spaliła się elektronika dysku Quantum lct 08 13GB, na którego
> producent Quantum (obecnie Maxtor) dawał 3-letnią gwarancję. Firma, w której
> kupiłem zetaw, nie chce uwzględnić gwarancji i poleciła mi, abym zwrócił się
> do producenta. Jedynym dystrybutorem dysków Maxtora w Polsce jest AB s.a.
>
> Czy firma, w której kupiłem zestaw powinnna uwzględnić gwarancję?
> Czy warto reklamować ten dysk u producenta zagranicą np. w Ameryce? Jak
> wygląda taki proces, tzn. czy będę musiał ponosić koszty przesyłki? Czy
> takie coś będzie w ogóle opłacalne, jeśli miałbym otrzymać nowy dysk np.
> 40GB?

Najlepiej zasięgnij porady w jakimś "biurze konsumenta"!
Powiedzą Ci czy jeśli producent daje gwarancję dłuższą niż sklep w którym
kupiłeś to czy masz jakieś możliwości... To wszystko zależy od odpowiednich
przepisów... weź obowiązkowo warunki gwarancji z Twojego sklepu. Jeśli zapisali
tam jakieś bzdury niezgodne z prawem... to sprawę masz wygraną! :)

Cleriic



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:04:58 MET DST