Autor: Castrol (jacek_01wywalto_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 17:48:49 MET
Użytkownik <marek_online_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2883.00000301.3df0ab42_at_newsgate.onet.pl...
> "Padł" mi dysk SEAGATE 40 GB 5400rpm.. :(((
> .. niestety gdy go kupiłem okazało się, że ma on nadpęknięte wejscie IDE,
ale
> że dysk chodził beż żadnych problemów więc nie zgłosiłem tego w sklepie...
moja
> wina...
> .. oddałem dysk do reklamacji (dysk był na gwarancji) .. w sklepie
przyjęto mi
> go zaznaczając oczywiscie że dysk ma uszkodzenie i kazano czekać 14 dni
> roboczych..
> gdy przyszedłem 15 dnia (roboczego) czyli dokładnie po 3 tygodniach..
> powiedzieno mi, że jeżeli dysk był przyjęty warunkowo czyli gdy miał
jakieś
> uszkodzenie to wówczas trzeba czekać nie 14 a 28 dni roboczych (to jest
grubo
> ponad miesiąc)...
ktos najwyrazniej probuje zrobic cie na szaro bo co ma niby pekniecie
wejscie ide do dysku???
Nic nie na, reklamujesz zupelnie co innego
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:04:22 MET DST