Autor: marek_online_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 06 Dec 2002 - 14:50:59 MET
"Padł" mi dysk SEAGATE 40 GB 5400rpm.. :(((
.. niestety gdy go kupiłem okazało się, że ma on nadpęknięte wejscie IDE, ale
że dysk chodził beż żadnych problemów więc nie zgłosiłem tego w sklepie... moja
wina...
.. oddałem dysk do reklamacji (dysk był na gwarancji) .. w sklepie przyjęto mi
go zaznaczając oczywiscie że dysk ma uszkodzenie i kazano czekać 14 dni
roboczych..
gdy przyszedłem 15 dnia (roboczego) czyli dokładnie po 3 tygodniach..
powiedzieno mi, że jeżeli dysk był przyjęty warunkowo czyli gdy miał jakieś
uszkodzenie to wówczas trzeba czekać nie 14 a 28 dni roboczych (to jest grubo
ponad miesiąc)...
czy rzeczywiscie tak to wygląda czy może ktoś próbuje zrobić mnie na szaro
z góry dzięki za wszelkie informacje..
pozdrawiam.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:04:21 MET DST