Re: PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Konrad (khdriver_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 21:32:36 MET


Użytkownik wrote:
> W serwisie powiedzieli mi,że czas reklamacji upłyną i żebym we
> własnym zakresie wysłał dysk do producenta. Ale Ten dysk kupił
> optimus, ja tylko cały zestaw wg mnie to oni powinni się tym zając
> Ale jeżeli nie mam racji to jak wyślę do producenta to będę ponosił
> koszty naprawy??????????????????????????????/

jezeli skonczyla Ci sie gwarancja na zestaw to u optimusiakow nic nie
zdzailasz. Dowiedz sie od nich kiedy brali ten dysk od dystrybutora i z nim
sie kontaktuj. I popros o xero gwarancji wystawionej optimusowi przez
dystrybutora. Potem zapakuj ladnie dysk, dolacz to xero i wyslij. Nawet
jesli Ci kaza placic za przesylke to i tak jest to mniejsza kwota niz kupno
nowego dysku ;). Ale z reguly jest tak ze to dystrybutor pokrywa te koszty w
calosci albo przynajmniej w 50%.

pozdr
Konrad

--
--------------------------
www.bhmotorsports.com
--------------------------


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:03:44 MET DST