Autor: przemko1_at_op.pl
Data: Tue 03 Dec 2002 - 18:34:48 MET
CZe!
Mam poważny problem. Liczę na waszą pomoc!
Przeszło 2 lata temu kupiłem kompa w Optimusie :( . Gwarancja na niego już
mineła a zepsół mi się dysk twardy. Na obudowie twardziela jest napisane,że
gwarancja obejmuje 3 lata (w kwietniu minie 3 lata)
W serwisie nie uwzględniono mi gwarancji. Dlaczego? Według mnie powinni
naprawidź mi dysk.czy MAM RACJĘ?
CO MAM ROBIĆ? gdzie mogę szukać pomocy? Czy mam szansę załatwić tą sprawę?
Proszę o SZYBKĄ odpowiedź.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:03:43 MET DST