Re: Nalepka gwarancyjna a dowod zakupu

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 24 Apr 2002 - 08:16:14 MET DST


Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
news:aa5h3c$jv6$1_at_news.tpi.pl...
> Witam !
> Ostatnio borykam sie z problemem plyty Abit BE6 II - wystrzeliły
> kondensatory
> plyta na gwarancji do października, uczone kilkuletnim doświadczeniem ze
do
> uznania gwarancji wystarczy nalepka gwarancyjna ("stikers") udalem sie do
> sklepu gdzie sprzedawca poiformowal mnie ze bez dowodu zakupu nie uznają
> dzis ide jeszcze raz bo zostawilem plyte obiecujac ze dowod doniose (ale
go
> wcieło)
> zastanawiam sie czy jesli nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
> gwarancji oraz jest zabezpieczona przed odklejaniem itp. to czy w swietla
> prawa handlowego nie mozna jej uznac za odpowiednik karty gwarancyjnej
> (zwlaszcza ze takiej nie otrzymalem i nie mam nigdzie podanych warunków
> gwarancji)

bez dowodu zakupu sklep nie przyjmuje sprzetu. Jak brales na fakture to
powinien moc cie skojarzyc z konkretnym sprzetem - choc tez niekoniecznie i
zalezy to od ich dobrej woli raczej. Mozle sprobuj bezposrednio uderzyc w
serwis tlumaczac ze np kumpiles na gieldzie komputerowej plyte a teraz ten
sklep nie istnieje - choc IMO nic nie wskorasz bez gwarancji.

BTW: Pokaz gdzie pisze ze nalepka jednoznacznie okresla sprzedawce i date
gwarancji :)

--
lobo_at_space.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:23 MET DST