Autor: Loan (loan_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 17:50:45 MET
> Jako firma kupilem od firmy X m.in. dwie myszki A4 Tech WWW-25.
> Sprzedalem jedna w komplecie z komputerem klientowi. Na myszke jest
> gwarancja 5 miesiecy. Po 4 miesiacach klient przyszedl z uszkodzona
> myszka, twierdzac, iz kopnelo go cos i lewy przycisk przestal dzialac.
> Sprawdzilem u siebie czy to aby nie mechaniczne uszkodzenie, niestety
> to cos z elektronika. Poszedlem wiec do firmy X, aby ja przyjeli i
> wyslali tam, gdzie oni ja kupili. Gosc z serwisu powiedzial, iz _MUSI_
> byc opakowanie i sterowniki, poniewaz mu tego nie przyjma. Boze.. kto
> trzyma teraz opakowania na myszki?! Wiec wrocilem do firmy,
> zadzownilem do klienta - oczywiscie nie mial juz ani opakowania, ani
> sterownikow. Wiem, ze hardware HP musi byc w oryginalnych
> opakowaniach, aby uznali gwarancje, ale przeciez to chodzi o
> zabezpieczenie np drukarek przed uszkodzeniem podczas transportu.
> Jesli nie dam gosciowi opakowania - nie przyjmie mi i prawdopodowbnie
> strace na opinii klienta kazac mu placic za myszke uszkodzona nie z
> jego winy.
> Wedlug kodeksu cywilnego moge powolywac sie na rekojmie, wg niego nie
> musze miec zadnego opakowania. To wiem. Ale czy jakos bardziej
> lagodniej mozna zalatwic ta sprawe?
> Szukalem strony A4tech, ale jedyne jakie znajduje to www.a4tech.com
> ktora jest po taiwansku :)
> Czy ktos zna jakies rozwiazanie mojego problemu?
www.a4tech.com jest po angielsku
sprobuj takze www.a4tech.com.tw
...ale chyba nic tam nie znajdziesz
Nawaliles ty przyjmujac myszke bez pudelka.
Jak chcesz utrzymac klienta to daj mu nowa myszke.
Chyba nie zaboli Cie to bardzo, a klient bedzie o tobie dobrze mowil.
Obys tylko takie problemy mial w przyszlosci
pozdr.
Rafal
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:32:57 MET DST