Autor: Przemo (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 13 Mar 2002 - 22:23:03 MET
Nie każdy sklep daje na dyski 3 lata gwarancji, a producenci zwykle tak. Mam
więc pytanie - załóżmy, że schrzani mi się dysk po 2 latach już po gwarancji
od sprzedawcy. Czy trzeba mieć wtedy jakieś dokumenty aby domagać się jego
wymiany (naprawy) u producenta? Jeśli tak, to jakie? (z reguły do dysku nie
ma przecież książeczki gwarancyjnej producenta a sprzedawca czasem nie daje
nic prócz jakiejś nalepki lub zwykłego świstka papieru z pieczątką sklepu,
który pełni rolę dokumentu gwarancyjnego).
Prosiłbym o odpowiedź osoby, którym się coś takiego przytrafiło i
reklamowały dysk u producenta.
Z góry dzięki!
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:28:51 MET DST