Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 22:31:00 MET
> Wiesz... mieszkam w USA i tu z gwarancjami warunki są nieco inne.
> Faktura, rachunek itp od dystrybutora ważne są tylko przez pierwszy
> okres, np. miesiąc albo dwa tygodnie (w zależności od sklepu). Przez
> ten okres bowiem klient może zwrócić towar bezpośrednio do sklepu.
> Po tym okresie odpowiedzialność sklepu kończy się i klient "rozmawia"
> bezpośrednio z producentem, którego to odpowiedzialność sięga od daty
> *produkcji* (nie sprzedaży!) przez okres na jaki się on deklaruje.
no skoro jestes za wielka woda to sprawy maja sie na pewno inaczej niz tu
;-)
> No ale mój dysk jest według producenta po gwarancji, więc nie ma rozmowy.
ja bym jednak do nich zadzwonil i sie upewnil, moze skrypt na stronie jest
zwalony i zle oblicza ;-)
pzdr.
trzmiel
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:22:22 MET DST