Autor: Dziad (marin_at_grandnet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 09:42:53 MET
> no ładnie, współczuję. widzę dwa rozwiązania:
> 1. póki sprzedany towar objety jest rękojmią/gwarancją/czymkolwiek innym
> przewidzianym przez prawo handlowe, proponuję zawieźć sprzęt do gościa,
> rzucić mu go w twarz i kazać natychmiast udowodnić że sprzęt jest sprawny
> (niech poskłada działającego kompa i obstaluje na nim któreś Winy).
tylko widzisz gostek tego nie zrobi dobrowolnie no chyba ze mu dam w lape,
albo poskarze sie szefowi, jesli takiego znajde...a mi zalezy na czasie...
> 2. jeżeli komp wiesza się w losowych momentach spróbować wymienić RAM, ew.
> instalować inne drivery (chyba, że te co są pochodzą z pewnego źródła i
> muszą działać).
konfiguracja plyty czy tez wadliwe elementy nie wchodza w gre, bo doslownie
wszystko juz sprawdzalem
cholera mnie bierze...axlowy blefiarz cholerny
dzieki bardzo
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:19:16 MET DST