Re: Niekompetencja sklepu - pomocy

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 21 Aug 2001 - 16:46:41 MET DST


> dostala komputer, dostala fakture, po roku sie okazuje, ze sie nie zgadza
> i przyjdzie z tym innym komputerem, niz na fakturze cos reklamowac. no to
> kurde nie ma sily, zeby im udowodnila, ze to oni podmienili sprzet, a nie

Moze w takim razie sprobowac metody na chama? Tzn. walisz z komputerem do
sklepu pod pretekstem serwisowania czegos (obojetnie, byle faktycznie nie
dzialalo), a nastepnie przy odbiorze robisz szum, ze sie podzespoly nie
zgadzaja z tym, co przyniosles do sklepu... Jak Kuba Bogu itd.

> [ pozdrawia pE. ]

-- 
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
..chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl...................................
................................. Just moo it ...............................


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:40:57 MET DST