Re: [OT?] fps a ludzkie oko

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 19:22:53 MET DST


Niejaki(a) MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> 2. Jezeli grany przy 24 fps i jakis obiekt bedzie nam przeltywal przez
> ekran w ciagu dajmy na to 1/10 sek. to zobaczymy go w 2 klatkach czyli
> prawie w ogole, a jesli bdziemy mieli 100fp to bedzie on jzu w 10ciu,
> cxyli szansa na zobaczenie go ejst wieksza...

u mnie w UT (jedyna gra 3d, ktora chodzi :> ) mam 24fps. najczesciej. i
jedyne co moge pwoiedziec, ze to za bardzo skacze :) a np. u kumpa jest
juz zwykle okolo 40 -> i to jest tak "akurat". przynajmniej dla mnie :)

-- 
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|
|_________Odnosimy sie z szacunkiem do naszych klientow__________|
|________________________________________________________________|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:39:17 MET DST