Re: [OT?] fps a ludzkie oko

Autor: FiDO (fidogo2_at_go2.pl)
Data: Thu 16 Aug 2001 - 03:50:23 MET DST


Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości <news:cd5kntg1kj6gu8e8vptd7oficbvdmmimd8_at_4ax.com>:

> 2. Jezeli grany przy 24 fps i jakis obiekt bedzie nam przeltywal przez
> ekran w ciagu dajmy na to 1/10 sek. to zobaczymy go w 2 klatkach czyli
> prawie w ogole, a jesli bdziemy mieli 100fp to bedzie on jzu w 10ciu,
> cxyli szansa na zobaczenie go ejst wieksza...

No ale różnice widać nie tylko kiedy przez ekran przelatują szybko
poruszające się obiekty.

> 3. Podawane w testach fpsy sa wartoscia srednia - 50 fps srednio
> oznacza ze moze nam min. spasc do 10-15 a to jest nie do przyjecia,
> natomiast jak mamy 100 fps srednia to mozemy zalozyc ze ZAWSZE
> bedziemy miec conajmniej te 24 klatki...

O tym ja wiem, poprostu chciałem wiedzieć dlaczego widać różnice wtedy
kiedy teoretycznie nie powinno jej być widać.

-- 
Pozdrowienia,          ][ "Nie mają szans na wyrównanie, a tym bardziej
FiDO                   ][ na doprowadzenie do remisu"
                       ][ (c) polski komentator


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:39:25 MET DST