Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 03 Jun 2001 - 13:25:20 MET DST
Pawel Sawka wrote:
> Może trochę się pospieszyłeś ? Napisałem do Maxtora, z tego co odpisali
> wynika, że są dość spore szanse na wymianę na nowy. Trzeba tylko
> przetestować dysk ich programem, wynik i numery seryjne przesłać im wraz z
> dyskiem i .... czekać. Czy ktoś już przeszedł tą dróżkę i ma jakieś
> wnioski ?
Ja to przeszedlem pare lat temu. Mialem dysk Maxtora dostany w prezencie
z USA bez zadnych papierow. Padl dosc szybko. Na stronie Maxtora sa
numery dyskow i zakres gwarancji. Kontaktujesz sie z nimi e-mail,
dostajesz numerek RMA i wysylasz dysk do Irlandi. Pocztex kosztowal mnie
80PLN. Odsylaja na swoj koszt firma UPS.
Bardzo wazne! Jak wysylasz to musisz przeprowadzic jakas procedure
celna, bodajze "uszlachetnienie bierne" czy cos takiego. Najlepiej
zadzwon do informacji celnej - jest cos takiego. Tam ci powiedza co i
jak. Ja tego nie zrobilem i musialem placic ponad 200PLN cla kiedu juz
mi przyslali nowy dysk.
Powodzenia.
-- Pozdrowionka ______________________________________________________ Pawel Boguszewski mailto:pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl Just remove 1234 from my email (spam protector)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:13:08 MET DST