Autor: Pawel Sawka (sawka_at_tu.koszalin.pl.NOSPAM)
Data: Sat 02 Jun 2001 - 07:20:35 MET DST
Darek <darja_at_priv.onet.pl> napisał:
> "Pawel Sawka" <sawka_at_tu.koszalin.pl.NOSPAM> wrote in message
> news:9f8h16$a5i$1_at_orion.pl...
>> Witam,
>>
>> Mam problem z naprawą dysku Quantum kupionego w Commpolu. Firma ta sprawia
>> wrażenie martwej, nie odpowiadają na listy, ich telefony milczą. Dysk
> kupiłem
> Masz pecha, i ja zreszta tez. Commpol juz nie istnieje. Jest w stanie
> upadlosci i ma w dupie swoich klientow.
> Buraki nie przyjmuja zadnych reklamacji. Nikt w Polsce nie chce sie przyznac
> kto dostarczal im dyski.
> Ja swoj przybilem do sciany na pamiatke i ku przestrodze, zeby u zadnych
> fajansiarzy juz nic nie kupic:((((
Może trochę się pospieszyłeś ? Napisałem do Maxtora, z tego co odpisali
wynika, że są dość spore szanse na wymianę na nowy. Trzeba tylko
przetestować dysk ich programem, wynik i numery seryjne przesłać im wraz z
dyskiem i .... czekać. Czy ktoś już przeszedł tą dróżkę i ma jakieś
wnioski ?
> Pozdrawiam
> Darek
Również...
Pawel
-- * Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 * * while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:11:39 MET DST