> Skoro kolega uważa Trynitrony za badziewne to może kolega uzasadni
dlaczego.
> Oczywiście jesli nie wykracza to poza obszar wiedzy kolegi czy też zakres
> pojmowania. ;) - spostrzeżenia w rodzaju kiedyś tam ktoś mówił, pisał itp.
> może kolega z góry pominąć.
>
Bo mam trinitrona w domku - co prawda jakis badziewny CTX ale zawsze.
Poprzednio mialem Samunga 700p+ ktory byl o niebo lepszy pod kazdym
wzgledem.
> Bo ja koledze odpowiem tak. Stoją obok siebie (na przeciw mnie) dwie 19".
> Sony 400PS (prawie 3 latek) i Mitsubishi Diamon Pro 900U (pół roku).
> Kontrast i ostrość elementów optycznie identyczna. Zachowanie w
> rozdzielczości (1152x864) nierozróżnialne. Oba mam ustawione na 85 Hz.
> Podłączone do Matroxa DH Max. Sony ma idealne krawędzie proste przy
brzegach
> bez żadnych poduszek, skrzywień. Mitsubishi wręcz przeciwnie, na dodatek
> mozliwośi korekcyjne ma gorsze od Sony. Mitsubishi był dobierany sposród 6
> (ta sama dostawa, ten sam model). Korekcja koloru w Sony jest
> nieporównywalnie lepsza, można regulować spośród predefiniowanych 5000,
> 6500, 9300 K a także dokładnie ustawić te 5000 K za pomocą wartości R
bias,
> R gain, G bias, G gain, B bias, B gain - przyłozony do monitora kalibrator
> na bieżąco pokazuje temperaturę a ja kogę korygować nastawy powyższych
> danych sywakami. Mitsubishi potrafi tylko ustawić temperaturę ze skokiem
co
> 50 K czyli wartości RGB zmienia proporcjonalnie.
>
Nie bede dyskutowal. Moze i nowe trinitrony sa o wiele lepsze od starszych
rozwiazan. Ale trinitrony dla mnie maja jedna podstawowa wade - duzo gorzej
wyglada na nich grafika wektorowa. Chodzi mi o schodkowanie poprzecznych
linii w Autocadzie, zle wygladajace okregi i takie tam.
Pozdro
PaPi
Received on Wed Feb 21 23:34:57 2001
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:58 MET DST