> Polimeryzowa=B3bym. 16bit w TNT ma si=EA nijak do tego z VooDoo3 (mia=B3e=
m
Ja r=F3wnie=BF, z tego powodu, =BFe mam obie karty w swoich kompach, wi=EAc=
mam
por=F3wnanie na =BFywo :)
> M64 i VooDoo3 2000 wi=EAc jakie=B6 por=F3wnanie mam), a je=B6li gierka by=
=B3a
> pisana w glide (wszystko na engine Unreal na przyk=B3ad) to glide'owy
> 16bit wygl=B1da=B3 lepiej ni=BF 32bit na Rivie (o szybko=B6ci nie wspomn=
=EA).
Prawie sie zgodze -- akurat Unreal i Diablo 2 na V3 chodzi sprawniej ni=BF
na TNT2 (do tego Diablo lepiej wyglada pod Glide), natomiast w Unrealu
du=BFo lepsz=B9 jakos=E6 imho prezentuje 16-bitowy OpenGL na TNT2, ni=BF Gl=
ide na
V3 (tekstury/swiat=B3a przede wszystkim).
> Tomasz (Jenot) Stafi=F1ski mailto:jenot@mi5.org.uk
--=20
Chektor
=2E.Wojciech.Giersz....................................Voice.+48-032-231206=
0..
=2E.chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl..........chektor@io.gliwice.pl.=
=2E..
=2E.. It's a man's world, especially when it comes to competitive belching =
=2E..
Received on Wed Feb 21 12:19:57 2001
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:51 MET DST