Re: Zmiana VooDoo3 2000 na GeForce MX Winfasta?

Autor: Jenot <jenot_at_mi5.org.uk>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 11:23:43 MET
Message-ID: <slrn9975pf.348.jenot@pc202.zke.com.pl>

Wojciech Giersz <chektor@io.gliwice.pl> wklepał:
>> TNT2 lepszy obraz od V3 ???? no zależy o co ci chodzi ???
>> chyba o to że tekstury nie były tak łądnie rozmywane w 3D i przez to
>> wyrażnie widać było ich krawędzie !
>Dokładnie o to, co MGB napisał -- że TNT 1 i 2 miały obraz o wiele lepszej
>jakosci niż V3 w 16 bitach, o 32 już nie wspominajšc.

Polimeryzowałbym. 16bit w TNT ma się nijak do tego z VooDoo3 (miałem
M64 i VooDoo3 2000 więc jakieś porównanie mam), a jeśli gierka była
pisana w glide (wszystko na engine Unreal na przykład) to glide'owy
16bit wyglądał lepiej niż 32bit na Rivie (o szybkości nie wspomnę).

Pozdrawiam,

-- 
Tomasz (Jenot) Stafiński mailto:jenot@mi5.org.uk
////// Linux User #47986    ICQ: 74662842 \\\\\\
Received on Wed Feb 21 12:04:57 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:51 MET DST