Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Mon 16 Oct 2000 - 23:52:20 MET DST
Cześć,
> A jak jej idzie przy duzej ilosci obiektow w takim razie ?
Jedynym problemem jest przepustowość pamięci (tekstury). Z przetwarzaniem
obiektów radzi sobie IMHO lepiej niż GF256.
> Slowem musze spylic DDRa jak najszybciej :)
No nareszcie szydło wyszło z worka ... Ty reklamujesz swój towar na sprzedaż
... cwaniak ... :-)
> W sumie to moglbym spylic DDRA i kupic MXa :))))
Nieeeeeeeee :-)))) Za mało pieniążków zostanie w kieszeni aby to było warte
straty w prędkości ... Co innego wymieniać a co innego kupować ...
> Zartuj,e lae zamierzam sprawdiz MXa na moim kompiku.
Zawsze warto samemu zobaczyć co może a czego nie ... BTW: nawet ładnie
podbajerowuje kolory tym Digital Vibrance ale przydatne IMHO tylko w
wyświetlaniu filmów ...
> MGB
Pozdrawiam.
Kris.
-- "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do it, but nobody can agree on how to compare performance." mailto:kris_at_benchmark.ceti.com.pl mailto:kris_at_pc.com.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:44:58 MET DST