Re: Krecenie Durona i co dalej.

Autor: dzordz (dzordz_at_greenet.pl)
Data: Sat 14 Oct 2000 - 10:35:41 MET DST


Użytkownik JeRRy <jerry_at_timsi.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39e77de7_at_news.vogel.pl...
> Temat bardzo modny.
> Sprzet dosc tani.
> Wyniki szokujace...
>
> Pytam sie wiec wszystkich tych, ktorzy posiadaja i kreca Durony
> - jak to wyglada w praniu (?), bo zaczyna mi to przypominac wyscig
zbrojen. ;-)
>

chyba jest w tym troche racji :))))

> Interesuje mnie stabilnosc (lub jej brak) wynikajaca nie z faktu
pokrecenia,
> zagotowania (badz nie) proca na ceti, czy 5 godzinach pod testem Q3.
> Chwilami mam wrazenie ze wszyscy pokupowali te proce po to, zeby je miec
> i na maxa pokrecic (jako cel sam w sobie) ;-) a nie na nich pracowac ;-)
>
> Chodzi mi tutaj o to, jak globalnie te cudo Duron zachowuje sie w
czymkolwiek
> innym niz gry (bo o jego mocy juz mnie przekonywac nie trzeba). Mam na
mysli
> glownie grafike. Jak zachowuje sie on przy renderingu (max, lw, maya, si,
itd)?
> Czy sa jakies problemy z OpenGL?
> Czy sa wogole jakies wieksze problemy _inne_niz_przy_Intelach_?
> Jak peryferia? skanery..., karty graf... i muz.... , itd, itd., ...
>
> Bede wdzieczny za "wynuzenia" ;-) i ewe. opisy bojow.
>

kupilem go 3 dni temu i moge powiedziec ze nie mam zadnych problemow
przynajmniej do tego czasu
a podkreca sie naprawde cool :)))

> pozdrawiam
> ---------------
> JeRRy
> -----------------
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:44:28 MET DST