Krecenie Durona i co dalej.

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 23:27:43 MET DST


Temat bardzo modny.
Sprzet dosc tani.
Wyniki szokujace...

Pytam sie wiec wszystkich tych, ktorzy posiadaja i kreca Durony
- jak to wyglada w praniu (?), bo zaczyna mi to przypominac wyscig zbrojen. ;-)

Interesuje mnie stabilnosc (lub jej brak) wynikajaca nie z faktu pokrecenia,
zagotowania (badz nie) proca na ceti, czy 5 godzinach pod testem Q3.
Chwilami mam wrazenie ze wszyscy pokupowali te proce po to, zeby je miec
i na maxa pokrecic (jako cel sam w sobie) ;-) a nie na nich pracowac ;-)

Chodzi mi tutaj o to, jak globalnie te cudo Duron zachowuje sie w czymkolwiek
innym niz gry (bo o jego mocy juz mnie przekonywac nie trzeba). Mam na mysli
glownie grafike. Jak zachowuje sie on przy renderingu (max, lw, maya, si, itd)?
Czy sa jakies problemy z OpenGL?
Czy sa wogole jakies wieksze problemy _inne_niz_przy_Intelach_?
Jak peryferia? skanery..., karty graf... i muz.... , itd, itd., ...

Bede wdzieczny za "wynuzenia" ;-) i ewe. opisy bojow.

pozdrawiam
---------------
JeRRy
-----------------



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:44:26 MET DST