Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 00:43:03 MET


Użytkownik Vindex <vindex_at_post.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:32gqdsc440qt84k4ah9ukplag3464161jt_at_4ax.com...
> On Sat, 25 Mar 2000 02:13:35 +0100, "Piotr Pastuszka"
> <starosta_at_mikrus.pw.edu.pl> wrote:
>
> >> Zdaje sie ze nie zrozumiales ... Quake'i z wersji na wersje sa IMHO
> >> coraz mniej grywalne - to jest _tendencja_ ...
> >
> >jasne, to jest Twoja opinia i z nia nie bede juz polemizowal,
> >bo ja sadze inaczej, mnie sie z wersji na wersje podoba bardziej i
> >dostrzegam znaczace roznice miedzy kazda z nich i
>
> Chodzi Ci o grywalnosc czy engine? Bo te dwie rzeczy trzeba rozdzielic

a ja tego nie rozdzielam, grywalnosc z biegiem czasu zmienia, dzis nie chce
mi sie grac w Tomb raidera (ze wzgledu na engine) mimo ze kiedys pogrywalem
, tak samo dzis nie gram w Q1, Q2 a tylko w Q3, u mne to scisle powiazane,
jezeli engin zbyt slaby na czasy to gra nie spodoba mi sie, a jezeli bedzie
tylko engine bez sterowania i grywalnosci to tez nie poogram
byla tak gra ktora b mi sie podobala graficznie , ale sterowanie bylo tylko
z klawiatry ( a byl to symulator) to gra poleciala out .
a byly i takie gdzie pomysl byl ok ale grafika nedzna to tez zniecheca, dzis
np nie pogram juz w uunreala bo mi sie nie podoba

> To nie chodzi o dostosowanie - po prostu niektorym Quake'i sie coraz
> mniej podobaja ...

Tak, ale coz nie da kazdemu do pasowac, i tak jak coponiektorym coraz mniej
tak coponiektorym coraz wiecej ( patrz PiotrP :) )

> Ci ktorych znam to raczej ten okres maja za soba :)))

:))

Zdrowko
PiotrP



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:54:40 MET DST