Re: Serwis Philipsa w Lodzi

Autor: Arkadiusz (aryckows_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 16:09:37 MET DST


Maciej Wyczawski wrote:

> Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości:
> <378c25bd.178227_at_news.tpnet.pl>...
> >Grupowicze pomóżcie!
> >
> >Nabyłem właśnie monitor Philips 104B i zaraz po podłączeniu
> >zauważyłem, że fatalnie rozłażą mu się kolory.
> >Odniosłem go do sklepu tak szybko, jak się dało, czyli po trzech
> >dniach (bo przez tyle mnie nie było w Łodzi), ale tam dowiedziałem
>
> Wg mnie to sklep powinien dostarczyć do serwisu a nie Ty. Niestety
> konkretnego art nie znam. Mógłbyś spróbować w Stowarzyszeniu Ochr.
> Konsumenta (czy jak to się nazywa).
> Wiem jak to jest, ale już żeby Ci nie podali najbliższego punktu to
> przegięcie.
> ==============================
> == MACIEK ==
> == mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl ==
> ==============================

O ile wiem to sklep nie dostarcza do serwisu tylko ty, ale w karcie
gwarancyjne
>>musisz miec podany adres p. serwisu<< nie mowiac juz o tym ze
sprzedajacy powinien ci powiedziec

Przy pl. Zbawiciela (w W-wie) jest chyba jeszcze duzy salon Philipsa
telewizorki, monitorki etc, moze tam sie zapytasz?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:45:32 MET DST