Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Wed 17 Mar 1999 - 17:17:20 MET
>From: "Pawel Paluszynski" <pawlak_at_worldcom.gda.pl>
> >Co do nieuczciwości jakiejś firmy - jeśli stwierdzisz, że plomba jest tylko
> >przykrywką do zatuszowania prawdziwej zawartości komputera, to nie musisz
> >się martwić. Na komputer masz gwarancję w której wyszczególnione są
> >wszystkie podzespoły. Masz więc podstawę do żądania wymiany, lub założenia
> >sprawy, którą masz wygraną.
>
> Ale jak otworze obudowe, to firma moze wciskac, ze zainstalowala czesci
> takie jak sa w gwarancji tylko nieuczciwy klient chce od nich wyludzic
> pieniadze. I jak ja wtedy udowodnie, ze takie podzespoly byly w komputerze
> przed rozplombowaniem?
po prostu w gwarancji musza byc wyszczegolnione numery
podzespolow
>
> >Plomby w naszym zamierzeniu mają odstraszać tych, którzy otwierają komputer
> >tylko dlatego, że można to zrobić i nie zdają sobie sprawy z faktu, że
> >niewłaściwe włożenie pamięci może spowodować poważną usterkę płyty głównej,
> >co gorsza trudno udowodnić, że jest to wina klienta, który najczęściej mówi
> >"no, uruchomiłem i nie chodzi"
> >Myślę, że jeśli zadzwonisz do firmy w której kupiłeś komputer, powiesz co
> >chcesz zrobić i przekonasz sprzedawcę/serwisanta, że potrafisz to zrobić,
> to
> >się zgodzi.
> >
> >Z poważaniem Leszek
>
> Niestety liczy sie to co na papierze a nie to co ktos powie przez telefon.
> Pozniej w razie usterki mozna miec spore problemy zeby oddac cos do serwisu
> w ramach gwarancji.
niestety tak
>
> Pawel Paluszynski
> pawlak_at_worldcom.gda.pl
apix
-- Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:19:37 MET DST