Re: A3D i Vortex

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Sun 28 Feb 1999 - 21:50:51 MET


On Sat, 27 Feb 1999 15:18:49 GMT, "fachman"
<fachman_at_savage3d.sprint.pl> wrote:

<ciach>
>sorry ze sie wtracam ale wlasnie mialem do przetestowania pare kart
>dzwiekowych i uzylem do testow Ziff davies Audiobench 99 w ktorym sa zawarte
>testy odsluchowe odwzorowania dzwieku 3d. Jest tam helikopter robiacy kolka
>w plaszczyznie poziomej i w plaszczyznie pionowej. I o ile SB 64 i SB128
>potrafily tylko symulowac plaszczyzne pozioma to Yamaha i SB Live potrafily
>odwzorowac rowniez plaszczyzne pionowa (czyli to gora dol) wiec sie pytam o
>jakiej wyzszosci mowa. Dla niezorientowanych Audiobench testuje tylko
>Directsound zwykly i 3d

Wiesz - zeby dyskutowac o tej roznicy to trzeba uslyszec jakas karte
na Vortex'ie 1 albo 2 (moze byc tez Dream). Pozostaje jeszcze kwestia
roznicy API - pozycjonowanie dziweku w a3d dzieki HRTF jest duzo
lepsze niz w wypadku d3ds. Ale dopoki tego nie uslyszysz to beda to
tylko frazesy :) I musi byc to karta ktora ma _prawdziwe_ a3d a nie
wrapper'a

>
>Pozdrawiam

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:16:20 MET DST