Autor: fachman (fachman_at_netra.gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 16:18:49 MET
>Jasne ze sa :) Na tym przeciez polega HRTF i wyzszosc a3d nad d3ds :)
>A3D 2.0 generalnie rozni sie od a3d 1.0 tylko wave-tracing'iem -
>pozycjonowanie dzwieku jest rownie dobre w obu wypadkach
sorry ze sie wtracam ale wlasnie mialem do przetestowania pare kart
dzwiekowych i uzylem do testow Ziff davies Audiobench 99 w ktorym sa zawarte
testy odsluchowe odwzorowania dzwieku 3d. Jest tam helikopter robiacy kolka
w plaszczyznie poziomej i w plaszczyznie pionowej. I o ile SB 64 i SB128
potrafily tylko symulowac plaszczyzne pozioma to Yamaha i SB Live potrafily
odwzorowac rowniez plaszczyzne pionowa (czyli to gora dol) wiec sie pytam o
jakiej wyzszosci mowa. Dla niezorientowanych Audiobench testuje tylko
Directsound zwykly i 3d
Pozdrawiam
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:16:02 MET DST