Re: Czy serwis moze skasowac dane z dysku ?

Autor: Rob Z Hut (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 22:07:47 MET


Sun, 21 Feb 1999 15:04:08 GMT, "Szymon"
<szymon_at_arrakis.cs.put.poznan.pl> napisał(a):

>MUSIAŁEM WRÓCIĆ DO ŹRÓDEŁ bo tych <ciach> było tak dużo,
>że nie mogłem się połapać.
>
>Moja opinia:
>1. Komputerów nie trzeba plombować bo na każdą część jest osobny papier.

ale MOŻNA bo komputer się sprzedaje w całości i sprzedawca udziela
gwarancji i rękojmii odnośnie całości

>2. Plombowanie stawia indywidualnych użytkowników w kłopotliwej sytuacji, jeśli
>sobie jakąś kartę dokupią czy pożyczą od znajomych.

o ile dokupienie karty istotnie jest utrudnieniem o tyle pożyczanie to
ewidentnie głupi argument ponieważ sloty w komputerze wbrew temu co
się niektórym zdaje NIE służą do takiego użytkowania

>3. Jak firma kupuje sprzęt razem z serwisowaniem, to jej wszystko jedno, ale wtedy
>jest skazana na często droższy serwis. Jak by chciała taniej serwisować, to traci
>gwarancję. Jest to sposób na wyeliminowanie konkurencji.

albo SIEBIE tzn. swojej firmy, w końcu klient nie jest głupi, jak może
dostać więcej to bierze, tyle, że firma może równie dobrze zaoferować
korzystniejsze warunkie sprzedaży w zamian za gwarancję niegrzebania

>4. Plombowanie sprzętu jest tylko i wyłącznie w interesie firmy sprzedającej
>i serwisującej sprzęt. Analogia do aktywacji w telefonii komórkowej - kup w miarę
>tani sprzęt - podpisz cyrograf (umowę zakupu i gwarancyjną) i płać nam za
>serwisowanie
>np przez 2 lata gwarancji i 3 lata serwisu (zwanego bezpłatnym - pod warunkiem że
>zostawisz nam pieniądze za coś innego).

nie musisz się zgadzać, na rynku istnieje WIELE firm
telekomunikacyjnych i komputerowych, no tych pierwszych w polsce
akurat nie ma tak wiele :-)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:42 MET DST