Autor: Szymon (szymon_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 16:04:08 MET
MUSIAŁEM WRÓCIĆ DO ŹRÓDEŁ bo tych <ciach> było tak dużo,
że nie mogłem się połapać.
Moja opinia:
1. Komputerów nie trzeba plombować bo na każdą część jest osobny papier.
2. Plombowanie stawia indywidualnych użytkowników w kłopotliwej sytuacji, jeśli
sobie jakąś kartę dokupią czy pożyczą od znajomych.
3. Jak firma kupuje sprzęt razem z serwisowaniem, to jej wszystko jedno, ale wtedy
jest skazana na często droższy serwis. Jak by chciała taniej serwisować, to traci
gwarancję. Jest to sposób na wyeliminowanie konkurencji.
4. Plombowanie sprzętu jest tylko i wyłącznie w interesie firmy sprzedającej
i serwisującej sprzęt. Analogia do aktywacji w telefonii komórkowej - kup w miarę
tani sprzęt - podpisz cyrograf (umowę zakupu i gwarancyjną) i płać nam za
serwisowanie
np przez 2 lata gwarancji i 3 lata serwisu (zwanego bezpłatnym - pod warunkiem że
zostawisz nam pieniądze za coś innego).
Pozdrawiam
---ooOOoo---
Szymon, Poznań
---ooOOoo---
Bartosz Andrzejewski napisał(a) w wiadomości: ...
:Witek Prytek napisał(a) w wiadomości: ...
:>Bartosz Andrzejewski napisał(a) w wiadomości: ...
:>>Jacek Piskozub napisał(a) w wiadomości:
:<36CDD4FE.6CEBD181_at_iopan.gda.pl>...
:>>>> To co opisales to 20-30% pecetow. Reszta to firmy i przedsiebiorstwa,
:>>ktore
:>>>> kupuja sprzet nie po to zeby w nim grzebac tylko po to zeby dzialal.
:>[ciach]
:>>W 100% sie z toba zgadzam.
:>No to doszlismy do wniosku, ze przy zakupie peceta plomba jest tak samo
:>wazna informacja jak typ procesora :)
:To ty doszedles bo to [ciach] niebardzo w tym miejscu co powinno.
:>Na szczesci wybor jest duzy i kazdy moze kupowac to co jest mu potrzebne i
:>to co lubi.
:>A ostatecznym rozwiazaniem tej kwestii bylyby: "kompetentny serwis" i
:>"kumaty uzytkownik". Czego wszystkim zycze :)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:40 MET DST