Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sun 17 Jan 1999 - 23:56:33 MET
From: Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org>
> Serwis daje gwarancje na _sprzet_ i ma obowiazek _sprawdzenia podzespolow_
> czego naogol nie robi. Zamiast tego ulatwia sobie zycie zwalajac testowanie
> podzespolow na system operacyjny i aplikacje. - _ot i cala prawda!_
>
> Gdyby serwis testowal _podzespol_ lub _wspoldzialanie podzespolow_ zamiast
> reinstalowac system, to podobnych pretensji by po prostu nie bylo...
> Gdyby serwisy byly wyposazone w testery podzespolow, to wystawialyby certyfikat
> sprawnosci i mogly calkowicie olac zainstalowany software.
zawsze mozna to zrobic zamieniajac podzespoly,
ale jakj sie oszczedza na wyposazeniu to sa tego rezultaty ze
testowanie przeprowadza sie na sprzecie do naprawy i brak nawet
wlasnego komputera do przechowania programow serwisowych
> Ladnych pare lat temu znajomy klient wygral sprawe cywilna o odszkodowanie za
> skasowana tzw. "instalacje licznikowa" pewnego dosc kosztownego programu...
> Pozdrowienia!
> Mariusz -=maVox
a jak dlugo trwala sprawa:-))))
apix
-- Wyslano przez bezplatny serwer KKI - www.kki.net.pl To jest miejsce na reklame Twojej FIRMY !
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:14:12 MET DST