Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 15:43:24 MET
Przy piatku, mozna troche poszalec... ;-)
> [...] Zreszta zastanow sie jakby to brzmialo - "TNT 0.25" :)))
ROTFL.
> > A domyslasz sie przeciez ze Savage4 - od AGPx4...
> Albo od 4 razy wiekszej ilosci pamieci :))))
No widzisz. Powodow jest wiele... ;-)
> > Co mozna dodac ? Okay, zwracam honor (na razie ;). Jak oficjalnie
> >pojawi sie TNT_at_0.25 to wtedy bedziemy sie gnebic... ;-)
> Dokladnie :) Jak sie juz te wszystkie produkty pojawia na rynku to bedziemy
> mieli o czym dyskutowac :)
War is comming...
> > Tradycyjnie - chcialem tylko przypomniec, ze poza tymi dwoma
> >produktami jest jeszcze ciagle zapominany produkt S3.
> I Rage 128 i Permedia 3 i ... :))))
Okay. Wg specyfikacji (sorki ale musze tak pisac; na razie "gdybamy"
przeciez) Rage128 ma potencjalne mozliwosci konkurowac o prymat
z reszta; ale moje doswiadczenia z ATI sa mizerne a - jak juz sa,
nie sa mile...
A Permedia 3 ? Jestem baaardzo ciekaw. Tylko kiedy i za ile ???
Walka do tej pory dotyczyla TNT, Savage3D i Voodoo2 jako referencji
(ewentualnie Banshee). Wiec dlaczego ktos kombinuje - Voodoo3 czy
nowe TNT ? A zapomina o Savage4 ? (Duze ":)"...)
> > Nie tylko S3 - rowniez NVidia nie dotrzymuje slowa.
> Toz nie twierdze ze nie :) Zreszta 3Dfx rowniez :)
No dobra. Powazne pytanie; kto dotrzymuje slowa ? 3DLabs ?
> > Dlaczego
> >wiec w tej chwili "wybierac" miedzy Voodoo3 a nowym TNT a nie
> >miedzy trzema produktami ?
> Albo czterema? Piecioma? :)
Jeszcze jest Trident, Cirrus Logic no i cos takiego jak NEC... :)
> Pozyjemy, zobaczymy :) Narazie nie planuje zmiany procesora na cos
> pracujacego z ta cz. FSB a Asus i tak nie ma zmiany dzielnika AGP :)
Buuu...
> > Nooo. Moze mi przysla probke ? ;-)))
> Oj, bo S3 sie na Ciebie obrazi :))))))))
Dlaczego ? Wystarczy, ze napisze, ze to co dostalem z NVidii jest
gorsze od produktu S3 (mam nadzieje ze tak bedzie :D).
> > Ciekawe ile kart bedzie
> >taktowanych 125MHz...
> To juz zalezy od specyfikacji NVidii i producentow :))))
Tzn. zalezy od specyfikacji NVidii i od pewnych ludzi w firmach
produkujacych karty...
Mysle ze niewielu bedzie pamietalo o tych 125MHz dla TNT...
> > Poniewaz 32MB...
> Co 32 MB? :))))
Czytaj uwaznie !!!
"Poniewaz 32MB...
> > Zrobili na odczepke - dla takich jak Ty. Oooo. ( :-)"
W tym zdaniu powolalem sie na moje slowa - post wczesniej... ;-)
> > No co ? Napisali "should be"... Czyli niepewni... O co chodzi ? ;-)
> To byla tylko mala przerobka slynnego "640 kB ..." :))))))))))
Aha. :-))))))))))))))))
Z jednej strony taka przyszlosc przed S3 bylaby niezla; ale
z drugiej strony, tyle bluzgow...
> > Zauwaz jeszcze raz, jesli masz dobre AGP, tekstury moga byc przecho-
> >wywane w pamieci glownej. Pamiec na karcie jest potrzebna na ramke,
> >na Z-(W ?)-bufor.
> Gdyby tak bylo to nikt nie sililby sie na wkladanie 32 MB na karte - bo niby
> po co skoro 16 MB w zupelnosci wystarczy?
Moze chwyt marketingowy ?
Na pewno nie mozna wymusic w TNT teksturowania tylko lokalnie/tylko
przez AGP ? Ciekaw jestem roznicy w szybkosci...
Potwierdzam, ze w przypadku Savage3D nie ma roznicy...
> > A S3TC - to inna sprawa. Zobaczymy jak to bedzie
> >z S3TC. Mysle ze wystarczy jeszcze jeden producent kart, ktory
> >zastosuje S3TC. Intel moze ? ;-)
> A moze nie? :) Intel akurat nie jest dominujaca firma jesli chodzi o
> chipset'y graficzne - IMHO alians z S3 jest bardziej po to zeby miec co
> wrzucic do chipsetu ze zintegrowanym 3D. W koncu S3 ma tanie produkty - a o
> to w tej branzy chodzi
Ale - przy okazji...
Fakt - Intel nie jest firma znana z i740. Ale sam fakt wypuszczenia
tego scalaka sugeruje ze tez chcieliby powalczyc. I mysle ze jakies
prace trwaja nad nowym procesorem graficznym. A z tego moze wyniknac
nowa kosc z S3TC...
> > Ile produktow zrobionych w ciagu ostatnich miesiecy _wymaga_
> >S3TC - czyli stosuje na prawde duze tekstury ?
> 0 :) I w najblizszym czasie zaden program nie bedzie wymagal S3TC - chyba ze
> pisany nba specjalne zamowienie S3 :)
W najblizszym czasie ? Miesiac, dwa ? ;-)))
A potem ? :-)
> > Nie na S3TC
> >developerzy sie wypieli a raczej na duze tekstury... ;-)
> To to samo :)
:-/
No chyba jednak nie... :(
Sam mowiles ze Mon2 chodzi szybko na TNT...
> > "Zostalo Ci wybaczone :))))" (C)Vindex :-)
> A pozwolenie na publikacje dostal? :)))))))
Mam kolege na prawie. Wydaje mi sie ze w tej sprawie bys przegral...
;-)
> > No wlasnie tak !!! :(
> Hmmmm. Naprawde ciekawe. Ktora wersja patch'a i sterownikow?
Nie mow mi, ze w 219 jest a 220 juz moze nie byc; mi chodzi na 219
a 220 sciagnalem i jeszcze nie zupgrade'owalem; a 221 nawet nie
szukalem.
Czy powiesz mi ze 220(1) bedzie bez dither'u ?
Glide sciagniete w czwartek (ale zeszly !) z www 3Dfx'a. Zreszta -
- caly "pack" z DX6. Tylko nie mow mi, ze wczoraj wyszly nowe...
> > Sciagnalem. I ciagle to samo... :(
> j.w. Czym porownujesz?
Zaraz mi powiesz ze to nic nie znaczy. Trudno. 3DMark.
Wolniejszy FPP, wolniejszy wyscig. Wreszcie dziala MultiTex (no bo DX6
!),
w fill rate mam dwa razy szybciej w "using multitexturing" (a - w tym
tescie nie mam pogorszenia predkosci przy driver'ach DX6 w stosunku
do DX5; tyle ze w "multi..." jest prawie dwa razy szybciej).
> > Dobrze ze odpowiadasz wieczorem. Przynajmiej nie zapychamy
> >grupy. :-)))
> Zrobilem Ci na zlosc i napisalem rano :))))
Zlosliwiec !!! :)
Mi na zlosc ? ;-)
Przeciez pisalem, ze mi to nie przeszkadza... ;-)
> > Milego weeendu...
> Wzajemnie
Wzajemnie, wzajemnie. :-)
> Vindex
Czesc !
M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:33 MET DST