Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 10:08:09 MET
Czesc !!!
> > Savage4 to nowy projekt - nie zmniejszony z 0.35 do 0.25 a nowy.
> Tylko czemu 4 a nie 2? :))))
A czemu Banshee ? A czemu Voodoo3 ? A czemu Riva ZX ?
A czemu Riva128 ? A... nie wiadomo jak bedzie nazywala sie
TNT2... :-)))
A domyslasz sie przeciez ze Savage4 - od AGPx4...
> >Wiadomo, bazuje na Savage3D ale ma np. drugi TexelFX, ma tez np.
> >uklad do full scene antyaliasing (to za co mozna nie lubic
> >Incoming na Savage3D).
> ???? A coz ma antialiasing do dithering'u? W 1024/768 nie widac juz
> zadnych "schodkow" wiec antialiasing nie jest tu potrzebny
W 32 bitach nie mam ditheringu. Mi przeszkadza "zeschodko-
wanie" nieba - nawet w 1024x768. :(
> > Mozliwe ze TNT_at_0.25 tez musialo byc "troche" przerobione.
> >Ale - ciagle to samo. Zreszta - nie testowales tego TNT ?
> To jeszcze powiedz mi jak sprawdzic support dla AGP 4x i obsluge 32
> MB? :)
Chodzila na 100MHz ? Stabilnie ?
A co do 32MB - to rzeczywiscie nie mam pomyslu... ;-)
Co mozna dodac ? Okay, zwracam honor (na razie ;). Jak oficjalnie
pojawi sie TNT_at_0.25 to wtedy bedziemy sie gnebic... ;-)
> > Zauwaz ze pytanie bylo takie: co wybrac, TNT2 czy Voodoo3.
> Dales sie podpuscic :)
Nawet jezeli - mi to nie przeszkadza ! :-)))
> > Czy jest na rynku TNT2 ? Czy jest na rynku Voodoo3 ?
> Wiec trzeba bylo powiedziec ze dopoki ich nie ma na rynku to wszelkie
> wypowiedzi tego typu sa bez sensu :)
E tam. To akurat jest oczywiste. :-)
Tradycyjnie - chcialem tylko przypomniec, ze poza tymi dwoma
produktami jest jeszcze ciagle zapominany produkt S3.
> >Nie, nie. Wiec - Savage4 tez mozna zaliczyc do tej grupy.
> > Pytanie bylo tendencyjne ( ;) "co wybrac z tego co dopiero bedzie".
> Ja sadze ze gosc poprostu nie wie ze tych kart jeszcze nie ma :)
Faktycznie, moze i tak; ale chyba troszku musial sie tym jednak
zainteresowac, bo np. w gazetkach, w ktorych anonsowali te scalaki
pisza, ze "jeszcze nie". :-)
> Czyli bez sensu - tam mozna napisac cokolwiek a i tak jeszcze przez
> chwile nikt nie bedzie w stanie tego sprawdzic :)
Nie tylko S3 - rowniez NVidia nie dotrzymuje slowa. Dlaczego
wiec w tej chwili "wybierac" miedzy Voodoo3 a nowym TNT a nie
miedzy trzema produktami ?
(O nowym TNT.)
> A skad wiesz ze nie obsluguje? :) Znasz metode na sprawdzenie tego? Ja
> nie znam
Fakt - przyznaje, nie znam AGPx4. Slyszalem tylko ze ma to byc
100MHz. Czyli karta powinna pojsc na 112MHz... ;-)))
> > TNT_at_0.25 to TNT_at_0.25. Jak zrobia nowy scalak (x4 i 32MB) to
> >zgodze sie na nazwe TNT2.
> Mysle ze NVidia bedzie Ci dozgonnie wdzieczna :)))
Nooo. Moze mi przysla probke ? ;-)))
> TNT 2 rowniez - tyle ze mniej na jej temat wiadomo. Pierwsze karty na
> TNT 2 maja byc w przyszlym miesiacu czyli prawdopodobnie nawet
> szybciej niz V3 i Savage 4
Ale - karty na tym TNT, ktore testowales ? Ciekawe ile kart bedzie
taktowanych 125MHz...
No i pozostaje (przez miesiac wiec tylko ;) niejasna kwestia AGPx4.
Zobaczymy - i - wtedy powrocimy do dyskusji... :-)))
> > Ale te DIME, ech... Co oni sobie wyobrazaja ???
> To juz pytanie do nich :) Chociaz mnie duzo bardziej brakuje 32 bitow.
Generalnie - to sa wady Voodoo3...
> > Przestan !!!
> Czemu? :)))
Poniewaz 32MB...
> > Zrobili na odczepke - dla takich jak Ty. Oooo. ( :-)
> >(I powinno byc Ci milo ;-).
> Milo to by mi bylo jakby nie pisali "8MB should be enogh for everyone"
No co ? Napisali "should be"... Czyli niepewni... O co chodzi ? ;-)
> :)))) A kart na odczepke raczej sie nie robi - chyba jednak
> developerzy wypieli sie na S3TC :)
Zauwaz jeszcze raz, jesli masz dobre AGP, tekstury moga byc przecho-
wywane w pamieci glownej. Pamiec na karcie jest potrzebna na ramke,
na Z-(W ?)-bufor. A S3TC - to inna sprawa. Zobaczymy jak to bedzie
z S3TC. Mysle ze wystarczy jeszcze jeden producent kart, ktory
zastosuje S3TC. Intel moze ? ;-)
Ile produktow zrobionych w ciagu ostatnich miesiecy _wymaga_
S3TC - czyli stosuje na prawde duze tekstury ? Nie na S3TC
developerzy sie wypieli a raczej na duze tekstury... ;-)
> Przyznaje sie bez bicia - przegapilem ta czworke :)
"Zostalo Ci wybaczone :))))" (C)Vindex :-)
> > Wiesz, Unreal'a widzialem pierwszy raz w wakacje. Tez mi nie
> >przeszkadzal. Zobaczylem go jakis tydzien temu... ;-)
> Nagle objawienie? :) A wylaczyles "force mipmap dithering"?
No wlasnie tak !!! :(
> > Popatrz uwaznie, dither jest... Aha, pytanie, czy DX6 driver'y
> >sa wolniejsze od DX5 w przypadku Voodoo2 ? Bo u mnie tak... :( ?
> Zalezy ktore - ostatnie sa porownywalne
Sciagnalem. I ciagle to samo... :(
> > Ciut wolniej ??? A ile "ciut'ow" ? Tylko jeden ??? ;-)))
> 9 fps - zadowolony? :)
Ja tak. :) A ty ? Bo 9fps. na poziomie 30fps, 40fps to duzo !
> Vindex
Dobrze ze odpowiadasz wieczorem. Przynajmiej nie zapychamy
grupy. :-)))
Milego weeendu...
Czesc.
M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:12:27 MET DST