Re: OpenGL na RIVIE.

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 20:08:12 MET


On Tue, 9 Feb 1999 16:08:59 +0100, "Grzegorz Mazur"
<NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote:

<ciach>
>Proponuję poczytać alt.comp.peripherials.videocards.nvidia. Sporo tam było o
>OpenGL i Rivie TNT.

Proponuje przejrzec _jakakolwiek_ grupe o kartach graficznych i
znalezc karte z ktora nie ma problemow. Jak ktos ma kiepski jakosciowo
sprzet/bajzel w W9x/nie ma pojecia o sprzecie to z kazda karta bedzie
mial problemy

<ciach>
>...albo cholerne szczęście...

Probojesz mnie rozbawic? :) Braku kompetencji nie nalezy maskowac
pechem ...

>Przy okazji - udało mi się uruchomić Quake II w OpenGL, ale o tym czytaj
>dalej...

To zdecyduj sie w koncu - OpenGL czy d3d?

<ciach>
>Zajrzyj na www.idsoftware.com. To, wydaje mi się, jest _troszkę_ oficjalny
>homepage Quake...
>Skończyłem i patch jest świetny. O ile orginalna wersja (czyt. bez patcha)
>chodziła kiepsko (czyli wcale) na OpenGL, ta jest doskonała. I co??? Nie ma
>patcha do Quake??? A to już wersja 3.19...

Khem. Gwoli scislosci jest juz chwile 3.20, nie ma nic wspolnego z d3d
a problem jak widac to Ty miales nie z TNT a z Quake'iem. To tak
jakbys stwierdzil ze TNT ma problemy z QpenGL'em bo Unreal Ci nie
chodzi. Zastanow sie co piszesz

>
>Pozdrowionka...

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:11:47 MET DST