Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 16:08:59 MET
Vindex wrote in message <36c1744a.26675830_at_news.tpnet.pl>...
><ciach>
>>Z doświadczenia wiem, że RIVA TNT ma gówniany support dla OpenGL.
>Hmmmm. Jak to bylo? Zlej baletnicy?
Proponuję poczytać alt.comp.peripherials.videocards.nvidia. Sporo tam było o
OpenGL i Rivie TNT.
>> Po prostu
>>ciężko cokolwiek uruchomić na OpenGL, a szczególnie gry.
>Pewnie - i Ci wszyscy ktorzy nie maja z OpenGL'em najmniejszych
>problemow maja omamy wzrokowe
...albo cholerne szczęście...
Przy okazji - udało mi się uruchomić Quake II w OpenGL, ale o tym czytaj
dalej...
>> Na razie próbuję ściągnąć Patch
>>do Quake2, który daje D3D. Ale uważaj - ma jakieś 13MB...
>????? Nic mi nie wiadomo o tym zeby id cos takiego wydalo - czyli
>pewnie jakis lewy wrapper
Zajrzyj na www.idsoftware.com. To, wydaje mi się, jest _troszkę_ oficjalny
homepage Quake...
Skończyłem i patch jest świetny. O ile orginalna wersja (czyt. bez patcha)
chodziła kiepsko (czyli wcale) na OpenGL, ta jest doskonała. I co??? Nie ma
patcha do Quake??? A to już wersja 3.19...
Pozdrowionka...
-- Grzegorz Mazur Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below: Usun "NOSPAM" z adresu albo pisz na ponizszy: gregu_at_bart.nl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:11:45 MET DST