Re: Win95 i AGP

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 09:11:14 MET


On Wed, 3 Feb 1999 22:44:10 +0100, "Jacek Suchojad"
<jacsucho_at_friko.onet.pl> wrote:

>Windows potrzebuje jakies tam okolo 1MB pamieci
>na karcie ....na 2d ,hmmm chyba max wykorzystuje
>2 mg.Co do wielkosci wykorzystywania nie jestem pewny
>ale mozesz miec kart z 1MG ipod ISA i 16 pod AGP
>to nie zauwazysz roznicy w windowsie..chyba :))))

Oj, zobaczysz, zobaczysz. Pomiedzy najlepsza karta na ISA a byle
S3Trio na PCI jest KOLOSALNAAAAAAAAA roznica: nawet nie masz pojecia,
jak dopala karte pod Winda zwykle sprzetowe rysowanie prostokatow...
Poza tym PCI nawet w ulamku nie obciaza tak systemu jak ISA.

>Martw sie lepiej zeby dobra byla w gierkach ,a nie ladniw wyswietlala tapete
>:))) .AGp jest po to aby wykorzystywalo pamiec operacyjna
>do nakladania textur a czyli w gierkach lub jakis progrmach graficznych.Np w
>windowsie pokazuje mi 1MG, a w rzeczywistosci

IMHO AGP to poroniona proteza dla graczy, no bo gdzie indziej byloby
potrzebne przechowywanie tekstur w RAM kompa zamiast karty? Poza grami
nie istnieje zaden chyba program, korzystajacy z AGP - po prostu nie
ma potrzeby.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:10:09 MET DST