Autor: Łukasz Bajoński (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 08:09:19 MET
"Jacek Suchojad" <jacsucho_at_friko.onet.pl> napisał(a):
> A co to ma do rzeczy nie wykorzystuje..
> Ta technologia jest zostala raczej wniesiona
> z mysla o graczach i grafikach , a nie o 'oknach'
> nawet karta pod zlacze PCI nie jest wykorzystywana do konca..
> Windows potrzebuje jakies tam okolo 1MB pamieci
> na karcie ....na 2d ,hmmm chyba max wykorzystuje
> 2 mg.Co do wielkosci wykorzystywania nie jestem pewny
??!!!
A to Ci ciekawostka, ciekawe jak uzyskasz 1152x864x32bit przy 2 MB na
karcie ?!
A właśnie w takiej rozdzielczości teraz pracuję ...
> ale mozesz miec kart z 1MG ipod ISA i 16 pod AGP
> to nie zauwazysz roznicy w windowsie..chyba :))))
Może jak masz 14" monitor to tak, ale nie wszyscy używają Win
wyłącznie do gier ...
> Martw sie lepiej zeby dobra byla w gierkach ,a nie ladniw wyswietlala tapete
> :))) .AGp jest po to aby wykorzystywalo pamiec operacyjna
> do nakladania textur a czyli w gierkach lub jakis progrmach graficznych.Np w
> windowsie pokazuje mi 1MG, a w rzeczywistosci
> mam 4 :))).Windows to tylko system,bardzo kiepski a nie gra :)))
> Wiem ze namieszalem .....i zaraz pelno ***** bedzie mnie krytykowac i
> przesladowac :))))
Niestety gdy ktoś pisze takie bzdury to naraża się na krytykę ...
A jeśli chodzi o odpowiedź merytoryczną to aby W95 wykorzystywało AGP
należy ściągnąć specjalny Service Pack, żeby sprawdzić czy
wykorzystuje najlepiej użyć Final Reality
Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:10:08 MET DST