Re: Test Savage3D (długie).

Autor: SergieJ (sergiej_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 25 Jan 1999 - 17:25:43 MET


On Fri, 22 Jan 1999 15:51:51 +0100, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> wrote:

>Jeszcze raz ?
>
>> A Prey [...]
> Wg moich danych - jest z nim gorzej niz z Max'em.
> Niewiadomo czy powstanie...
>> a te na silniku Unreal'a (np. DN4E)? Jak biedny Savage osiąga na
>> własnym API średnio w 640x480x16 30 fps to trochË smutne.
> :-/ Teraz to Ty zaczynasz...
> Srednio 33 - bez rasowania czegokolwiek, na 100MHz.
> Na 109MHz z VSync off (a to - mysle ze w koncu uda im
>sie zwalczyc - moze juz ?) mam ponad 40fps. Na 400MHz a
>ustawienie 450MHz (4x112MHz) dawalo jeszcze jakies 10%...
> Aha - stabilnie.
warto zaznaczyc, ze ten patch do Unreala ma numerek 0.29

>> TnT ma
>> niewiele wiËcej, ale przynajmniej można siË łudziÖ, że to wina drivera
>> "uniwersalnego" D3D lub OpenGL w grze. PiszË łudziÖ bo ten draÓski
>> Banshee wyciąga bez zmËczenia ponad 40 fps w ... D3D :-) I to z jakością
>> IMHO lepszą od Glide'a :-)
> Fakt - Unreal narodzil sie na Voodoo... ;-)
>
> Smacznego obiadu... ;-P
> M.
>Mariusz Jaworski
>genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:47 MET DST