Re: Test Savage3D (długie).

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 10:51:29 MET


Hej !

> Chodzi ci o poszarpanie tekstur jesli tak to na TNT to tez jest. Wynika to
> IMHO z bledow w per pixel accuracy. Wiesz jakbym sie uparl to tez bym mowil
> ze to jest widoczne w kazdej grze jednak przy tej dynamice gry dla kogos kto
> nie wie czego szukac jest to zupelnie niewidoczne
 Ha ! Dlatego niektorzy nie lubia 3DMark'a... ;-)

> [...] Oczywiscie
> jest tez kwestia szybkosci dostepu do pamieci komputera wiec mowie do
> posiadaczy tych szybszych konfiguracji?
 Sprawdze u siebie i poprzelaczam; pewno nie bedzie roznicy... Ciekawe -
- moze na TNT jest roznica ?
 
> > No wlasnie tylko te Glide jest zaleta. Nie wolalbys TNT
> >(wiem, cale 50PLN drozej... ;-) ?
> A za 250zl srednio firmowe Savage
 To juz inna historia... Wlasnie staram sie udowodnic, ze Banshee
jest warte tyle co Voodoo2...

> PS. Kurcze jak tak dalej pojdzie to ja nie oddam tego kompa do remontu bo tu
> takie ciekawe dyskusje ;)
 Ja juz "odczepiam sie" od grupy. Przynajmiej na "dzis". Mam troche
dosyc...

 Jeszcze raz - powodzenia w sesji...

 Pozdrawiam...
                              M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:10 MET DST