Autor: fachman (fachman_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 01:43:09 MET
> Nie ma, no nie ma ! Na ViRGE'u byly a na Savage3D nie mam !
Po prostu "oni" nie uwzgledniaja faktu ze widocznosc ditheringu zalezy w
duzym stopniu od jasnosci,kontrastu itp. Widzialem takie monitory na ktorych
ten dithering nie byl widoczny. U mnie w 640x480 jest w niektorych gierkach
ale wyzej jest znacznie lepiej. Z tym ze nie ma tego zlego co by na dobre
nie wyszlo ;) Niektore gierki wyraznie na tym zyskuja ;)
> Chodzi mi o wynik testu "image quality" - jest tam taki obrazek -
>- zielony "obraz kontrolny". Czy na Voodoo2 i na Banshee jest tak jak
>na referencji ?
Chodzi ci o poszarpanie tekstur jesli tak to na TNT to tez jest. Wynika to
IMHO z bledow w per pixel accuracy. Wiesz jakbym sie uparl to tez bym mowil
ze to jest widoczne w kazdej grze jednak przy tej dynamice gry dla kogos kto
nie wie czego szukac jest to zupelnie niewidoczne
>> > No i... Mon2 ! :-) (Poruszam gniazdo szerszeni :)...
>> E tam gniazdo szerszeni :) Tyle juz o tym bylo ze nie ma sensu wiecej
>> pisac
>> > W 800x600 mam... okolo 13fps.
>> Na Savage'u? :)))
> Nie ! :-\ Na Banshee i na ViRGE'u...
Chcialbym przy okazji obalic nastepny mit ze teksturowanie AGP jest duzo
wolniejsze od pamieci lokalnej. W S3tweaku jest opcja Pozwalajaca ustawic
AutoAGP w ktorym wszystkie teskstury sa trzymane w pamieci AGP. Czy ktos ma
roznice w wynikach pomiedzy VidTEX (pamiec lokalna) a tym ;). Oczywiscie
jest tez kwestia szybkosci dostepu do pamieci komputera wiec mowie do
posiadaczy tych szybszych konfiguracji?
> Na to wskazuje wynik Banshee...
Mam wrazenie ze VGARTD jest niewykorzystywane w W98. Czy ktos zapuszczal TNT
w 3dmarku bez tego pliku
>> >Generalnie (z innej beczki ;) uwazam, ze 3Dfx to teraz tylko Glide'y.
>> Nie zgadzam sie. Za niecale 400 zl mozna juz kupic srednio-firmowe
>> Banshee i dostac za to swietne 2D + dobe 3D + glide
> No wlasnie tylko te Glide jest zaleta. Nie wolalbys TNT
>(wiem, cale 50PLN drozej... ;-) ?
A za 250zl srednio firmowe Savage
Pozdrawiam
PS. Kurcze jak tak dalej pojdzie to ja nie oddam tego kompa do remontu bo tu
takie ciekawe dyskusje ;)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:07:06 MET DST